vineri, 30 iunie 2017

Dopuri, capace și voie bună

1. I-am pus la dispoziție bufnicioarei noastre istețe...mai multe recipiente (cutiuțe, caserole, sticle, biberon), apoi am îndemnat-o să pună capacul ori dopul potrivit pentru fiecare în parte. S-a descurcat foarte bine chiar dacă, în cele din urmă, le-am amestecat (pentru un plus de dificultate).



2. Am trecut la următorul nivel (capace cu diferite modalități de închidere: prin presare, prin înfiletare și recipiente cu: muștar, ketchup, cacao, pliculețe de ceai), activitatea a vizat, printre altele, și simțul olfactiv.


3. Ne-am distrat apoi deschizând și închizând cutiuțe de carton (împrăștiind și strângând pliculețe de ceai). :)


4 comentarii:

  1. ce frumoasă este învăţătura jucându-te ! vă pup pe amândouă cu mult drag ! vă doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, draga mea! Ma bucur ca am intrat intr-o etapa in care reusesc sa fac aproape tot ce-mi propun si-mi ramane si suficient timp de joaca. :)

      Ștergere
  2. Si nu a varsat mustarul?? Wow ce cuminte e! Al nostru a pictat cu sos cand a prins recipientul! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu! :) Le-a mirosit, s-a strambat si a incercat sa puna capacele.

      Ștergere