marți, 27 iunie 2017

Despre timp și organizare




    Este adevărat, nu putem opri timpul, dar îl putem împiedica să se scurgă inutil.

De ce nu mai avem timp
- pentru că suntem absorbiți de tehnologie;
- pentru că job-ul devine (uneori) mai mult decât un job;
- pentru că vrem să facem cât mai multe lucruri deodată;
- pentru că vrem să facem totul ca la carte etc.

Cum ne putem organiza mai bine?
- stabilind priorități;
- rezolvând sarcinile în ordinea importanței;
- cerând ajutor apropiaților (delegând);
- reducând timpul petrecut la telefon ori pe internet;
- evitând amânările;
- făcând ordine în casă și în suflet;
- luând pauze de ceai ori cafea;
- antrenându-ne în diferite activități recreative etc.





2 comentarii:

  1. Bune remarci! Iti confirm!

    Pe langa, eu am redus cumparaturile. Adicalea daca alta data eram la fiecare 2-3 zile la supermarket (imbracat, cumparat, coada la casa, drum, dezbracat, triat si adus gunoiul etc.) - astazi un drum la piatza si o data la cateva luni la supermarket. Diferenta: cateva ore in plus.
    Mi-am dat seama ca f. mult timp imi ia sa...asez lucrurile din casa. AM FOARTE MUULTE!
    Cum nu mai avem tv iar mi se pare ca era timp pierdut - nu sunt mai proasta fara el, din contra, sunt mai senina (nu stiu de niciun viol, crima, furt, sau scandal cu silicoane).

    RăspundețiȘtergere